Logomania se vratila na modnu scenu

By veljača 19, 2019Joker Fashion Portfolio

Jedino stalno u svijetu mode su – promjene! Modni trendovi mijenjaju se u ciklusima, donose neke davne zaboravljene utjecaje koje s vremenom ponovno zavolimo, premda nam se nedavno činilo kako baš nikako ne bismo mogli oživjeti neki trend koji je već dugo ‘out’.

Tako je u posljednjih nekoliko sezona na modnoj sceni primjetan utjecaj trendova iz 90-tih koji su na velika vrata vratili modnu filozofiju ‘logo everywhere’ i učinile je ponovno toliko poželjnom među trendsetericama.

Logo je najprepoznatljiviji element brenda, koji izražava njegovu filozofiju i estetiku. Stoga ne čudi da su ga modne kuće ponovno oživile I učinile razigranim i atraktivnim detaljem svojim novih kolekcija. Da je logomanija ponovno zavladala svijetom, uvjerili smo se u posljednjih nekoliko sezona, gdje prepoznatljiv znak postaje dominantan element ne samo na asesoaru.

Kad govorimo o logomaniji, nikako ne možemo zaobići brand Calvin Klein, jedan od najpoznatijih predvodnika logom brendirane mode. Donje rublje ove modne marke steklo je tako kultni status kojeg može zahvaliti upravo primjeni prepoznatljivog CK loga, koji se nimalo sramežljivo nametnuo i na odjeći, obući ili asesoaru.

Ako niste ljubitelj logomanie, ovaj trend možete ‘isfurati’ na znatno diskretniji način – dovoljan je pokoji logo-detalj poput kopče na remenu ili torbici, i vaš će stajling dobiti završni touch, koji priziva modne 90-te.