Jokerova jesenska kampanja – Paula Buljan kao žena koja može biti sve što želi

By listopad 16, 2018Joker Fashion Portfolio

Snaga samosvjesne uspješne žene, klasika s „pomakom“, zaigranost retro stila, dašak glamoura… sva ta lica i look-ove vješto je izmijenila splićanka Paula Buljan, zaštitno lice u novoj Jokerovoj kampanji  za sezonu jesen/zima 2018-19. Nakon što je već u proljetnoj Jokerovoj kampanji sve ostavila bez daha svojom kombinacijom mladosti i svježine, profesionalnošću  te nevjerojatnim mogućnostima transformacije, nastavak uspješne suradnje bio je jedini logičan izbor.

Studijsko snimanje u rujnu ostavilo je puno prostora prekrasnoj mladoj manekenki da kameleonski odigra uloge koje je pred nju postavio kreativni tim predvođen stilisticom i modnom bloggericom Tinom Pencinger, poznatijom pod instagram imenom @goldenmedgirl.

Pred Paulom je bilo nekoliko izazova – morala je u samo nekoliko sati biti stroga menadžerica, zaigrana tinejdžerka, nježna romantičarka, žena koja se ne boji pokazati svoj stav… a sve kako bi najbolji komadi iz jesenskih kolekcija Jokerovih brandova u potpunosti došli do izražaja. U kreiranju specifične atmosfere na fotografijama, uz vrhunske odjevne komade među kojima su svoje mjesto našli i premium brandovi, ali i oni pristupačniji džepu, odličnima su se pokazali i rekviziti iz novootvorenog salona namještaja Kare. Make up Ivane Abaze iz parfumerije Anabella te frizura Pere Šalinovića iz frizerskog salona Michelle kreirali su konačnu sliku: žena  kakvom je zamišlja Joker može biti sve što želi i još malo više, i biti u centru pažnje.

A koliko je ova kampanja uspjela dočarati moć žene, procijenite na fotografijama u nastavku.